(( سایه ای از پشت پرده ))

نشونه دوران پشت پرده سایه هاست !

(( سایه ای از پشت پرده ))

نشونه دوران پشت پرده سایه هاست !

( به امید خدا )

نمی دونم ...

نمی دونم این شروع به کجا ختم می شه ؟ ولی گفتن و رفتن بهتر از نگفتن و موندنه ! هرچند که هیچ موقع دل خوشی از رفتن و همراه بودن ندارم ، ولی این بار در سکوت و تنهایی این محیط ، می خوام برای دل خودم بنویسم . می خوام از دلخوشیها / ناخوشیها / روزمرگیها / جوونی و خاطراتش / تهران و آدماش / رفاقتها و دوستیهاش ، خلاصه از همه و همه چیز بنویسم . پس منتظر می مونم اگر مهمانی اومد که با فراغ بال می پذیرم و اگر کسی دق الباب نکرد ، با خودم زمزمه می کنم .

راستی از این بابت خیلی خوشحالم که شروع به کار وبه من با ولادت باسعادت امام جواد (ع) مصادف شده و این مقارنه رو به فال نیک می گیرم و به شما هم تبریک میگم .

نظرات 1 + ارسال نظر
* چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 14:11

ســــــــــــــلام صابخونه من دق الباب کردما ....کسی خونه نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟
بهتون تبـــــــــــــــــریک میگم امیدوارم در این راه موفق باشین منم همراه خودتون بدونید.

سلام ، من در اینکه شما همراه خوبی هستین ، شک ندارم . اما باید ماند و دید ، آیا این همراهی تا ته خط ادامه داره یا نه ؟
من فکر کنم بشه ادامش داد . البته شما هم باید کمک کنیدا .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد