(( سایه ای از پشت پرده ))

نشونه دوران پشت پرده سایه هاست !

(( سایه ای از پشت پرده ))

نشونه دوران پشت پرده سایه هاست !

( اعتکاف )

بسم الله ...

پارسال چون تو اُنفوان دوران خدمت مقدس بودم ، هیچ جوری نمی شد برای این 3 روز ماه رجب و شرکت تو این مراسم معنوی ، که ملت میرن دربست تو مسجد می شینن و با خدای خودشون راز و نیاز می کنن ، اقدامی بکنم . همون پارسال نیت کردم که اگر شد ، حتما سال دیگه میرم مسجد دانشگاه تهران و برای معتکف شدن ، ثبت نام می کنم . ولی نمیدونم چرا امسال هم دوباره یادم رفت ، البته خبردار شدم ، ولی موقعی فهمیدم که دیگه کار از کار گذشته بود و دیگه نمی شد کاری کرد . به چند تا از بروبچ هم رو زدم ، اما اینطور که فهمیدم اونا هم مثه خودم ، مشکلی تو گل و گشاد بودن نقطه گرانیگاه بدنشون داشتن ، به همین علت هم بنده رو گذاشتن سر کار . خدائیش امسال خیلی نیاز داشتم که برای سه روزم که شده ، از دوست و رفیق و خصوصا خانوادم دور باشم . جدا از دست همشون ، خسته شدم .

حالا که نشد ! ولی تصمیم گرفتم برای جا نموندن از قافله معنوی این دوستان هم که شده ، این سه روز رو پا به پاشون روزه بگیرم و یه جورائی تقوای الهی رو پیشه کنم . البته اینو خوب می دونم که شیطون به من اجازه نمیده که بخوام پسر خوبی باشم . برای همین دوست دارم ، برای یک بار هم که شده ، خودمو آزمایش کنم ، ببینم توان مقاومتم در برابر شیطون چقدره . فکر کنم خیلی سخت باشه ، چون بعضی وقتا یک شیطنت هائی کردم ، که شیطون شخصا جلوی بنده لُنگ انداخته و کلی درس از من گرفته !!! نمیدونم ، فکر می کنم به امتحانش بیارزه .

به عنوان روز اول ، موفق شدم امروز رو ، روزه بگیرم . به امید خدا فردا و پس فردا رو هم بگیرم ، دیگه حله . فقط خدا کنه ، که من هم بتونم از این سفره ای که پهن شده ، لقمه ای هرچند کوچک بردارم . یه پیشنهادم برای شما دارم ، اگر فکر می کنید می تونید دوستان معتکف رو همراهی کنید ؛ تا دیر نشده ، بسم الله ... .

نظرات 4 + ارسال نظر
معمار رو یاها یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 http://dreamsarchitect.blogsky.com

سلام...
قبول باشه...
نیت خیر...
خدا همراه و کمکت باشه...
ما رو هم دعا کن...

محتاجیم به دعا ...

محمد یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 http://yek-rishe-do-zamin.blogsky.com/

من با یک چیز هکیشه موافقم اونم خداشناسی از راه خود شناسی
یه سر به وبم بزن

حرف شما درست . اما من با یه چیز دیگه هم به شدت موافقم . اونم اینه که خودشناسی از راه خداشناسی . هر دو شناخت لازمه و مکمل همدیگه هستن . یاعلی .

امیر یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 15:58

سلام به شما دوست عزیز
امیدوارم روزت قبول باشه
ما رو یادت نره
اگه بتونم سعی میکنم هر وقت اومدم به این دنیای مجازی الکترونیکی حتما سری هم به تو بزنم
آخه خودت میدونی که ما آشخورها وقتمون زیاد نیست نصف بیشتر روز رو که مشغول خدمتیم بقیشم که یا خوابیم یا به کارای عقب افتاده میرسیم
راستی یادم رفت خودمو معرفی کنم
من همانم که گویند من آنم ولی نیستم همانی که باید باشم
ستوان ۲ .و امیر از صها

امیر جان قربونت برم . لطف کردی عزیز و منت به سر من گذاشتی منتظر دیدار مجددت هستم . ( الان خبردار جلوی حضرتعالی وایسادم . )

سوروس یکشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 22:03

چه جلب

چه عجب ؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد