(( سایه ای از پشت پرده ))

نشونه دوران پشت پرده سایه هاست !

(( سایه ای از پشت پرده ))

نشونه دوران پشت پرده سایه هاست !

( کوفته )

امان از دست تو ...

از دیشب ، همش دارم میگم (( نگووووووووووووووو کوفت !!! )) گوش نمیدی . اونقدر هی گفتی : کوفت ، کوفته ، کوفت ، امروز که بعد از بوقی یه سر رفتم شرکت برای تصفیه حساب ، ناهارشون کوفته بود !!! من خوش خیالو باش ، به دلم صابون زده بودم ، ناهار شنسل مرغه . خلاصه که هرچی می کشم از دست توء . اون از دیشبت ، این از امروز ناهار ، خدا به داد امشب برسه . من نمی دونم چه گناهی به درگاه الهی مرتکب شدم که هروقت هوس یه چیزی به سرم می زنه ، دقیقا برعکس اون چیز و صد البته فجیع تر از اون چیز برام اتفاق می افته . والله منم جوونم ، منم دل دارم . آخه خدا رو خوش میاد یکی که هوس شنسل کرده ، مجبور به خوردنه کوفته !!! بشه . بابا من کوفته دوست ندارم . به کی بگم .

حالا کاشکی کوفته بود ، دور از برکتش ، کوفت بود . نمی خوام ناشکری کنم ، اما یه ذره گوشت هم توش نبود . همش لپه بود و سبزی . تازه ، نمیدونم چه سبزی توش ریخته بودن که مزه کوکو سیب زمینی می داد . بی انصافا پُرش کرده بودن فلفل . خلاصه که گند زده بودن با این آشپزیشون . به من که فقط ، دوغش چسبید . خدائیش دوغه عالی بود . ای رحمت به اون پستون گاوی ، که یک همچین دوغ پرچربی رو تولید کرده بود . برای همینم ، اینجانب در کمال پرروئی یکی از کوفته هامو با دوتا دوغ عوض کردم . حالا شما حساب کن فشار آپ قبلی که کماکان ادامه داشت ، این دوغ های بی زبون هم جلوی من بال بال می زدن . منم چشام کاسه خون ، خلاصه گفتم : هرچه باد آباد . بزار بگن خورد و ترکید ( بهتر از اینه که بگن نخورد و ترکید ) و بنده هم با عنایت به این جمله حکیمانه !!! زدم تو رگ ، جاتون خالی . ( ولی خب بعدش فشار آمپر رفت رو 1400 وات . اُه اُه اُه اُه ... )

الایحال ، اینجانب از آن مقام محترم ( خود کوفته گرفتتو میگما ، آره با توام ... )  استدعا دارم ، حتی الامکان از این الفاظ خطرناک و بغرنج ، در مورد اینجانب استفاده ننموده و بنده را عفو نمایند . قبلا از حسن التفاته کوفتیه شما ، کمال تشکر را دارم .

راستی یه سوالم دارم . کسی می دونه دوای آدمی که ترش کرده چیه ؟؟؟ فکر کنم ترش کردم . هرچی آبلیمو و چائی هم می خورم که ببُره ، توفیر نداره . ای الهی که بتُرشی ، که هرچی می کشم از دست ...  .   

نظرات 1 + ارسال نظر
*** چهارشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 23:02

کــــــــــــــــــوفت کی بترشه هان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایی حقتون بود دیگه ههههههههههههههههه
شما اگه هوس شنسل کردین خب خودتون درست کنین !!!!!!!! آقای آشپز ماهر البته اگه شنسلتون مثل ماکارانیتون مزه کوفته نده هههههههه

همون که خودش میدونه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
این خیلی جالبه که یک فمینیست از حق حرف بزنه ، نه ؟!!!!!!!!
اشتباه شد شنسل هوس منو کرده بود !!!!!!
ای فمینیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد